Milletimiz bu “cambaza bak” numarasına kanacak ya da çaresizlikten kanmış gibi yapıp susup oturacak dönemleri çoktan geride bıraktı! Gerektiğinde kan tükürür, kızılcık şerbeti içtik deriz; kırılan kolu yen içinde tutarız. Ama varlığını bu milletin değerleriyle savaş üzerine bina etmiş iç ve dış ifsat şebekelerinin aşağılık emellerine hizmet etme ya da işlerini kolaylaştırma anlamına gelecek bir tutum içine girmeyi kendimize saygısızlıktan öte, vatana-millete ihanete eş sayarız.
Ebubekir Sifil | Kişisel Web Sayfası
24 Haziran’a günler kala kararsızlık ve tereddüt ifade eden “ne yapacağız?” sorusu sıklıkla sorulur oldu.
Bu seçim ülkemiz ve milletimiz için ne kadar önemliyse, bu sorunun da Ak Parti için o kadar hayatî olduğunu düşünüyorum. Bu sebeple açık yazacağım.
Alkışa iltifat, kargışa itibar çağını çoktan geçtim. Sadece ihkak-ı hak için, “kim ne der” endişesi taşımadan, dünyevî maslahat için hakikati zedeleme zilletine düşmeden, idare-i kelam etmeden ve sadece Allah’a vereceğim hesabı düşünerek diyorum ki:
Sn. Cumhurbaşkanımız’ın liderliğinde Ak Parti iktidarlarının bu … Devamını Oku
